Oldalmegjelenítések száma

2012. február 22., szerda

Rászántam magam...

A vizsgaidőszakban, még találtam mentséget: " Nincs időm rendet rakni a szekrényemben, mert tanulnom kell...", de amint lezárult a félév, menthetetlenül szembe kellett néznem a káosszal, ami rám várt. Megállapítottam: "kész, nincs mese, meg kell válnom, néhány kedvenctől.." Valószínűleg nőtársaim átérzik azt a fájdalmat, amit egy-egy kedves ruhadarabtól való megválás jelent. De, nincs mese, meg kell tenni! Kiválogattam azokat a felsőket, nadrágokat, kardigánokat, melyeket az utóbbi időben keveset hordtam, és azokat, melyek egy impulzív vásárlási láz árán lettek az enyémek, de igazából egyszer sem voltak rajtam. Létrehoztam nekik egy oldalt, ahol bárki kedvére szemezgethet... ;)

www.facebook.com/pages/Kincsek-a-gardrobb%C3%B3l/173552256092661

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése